Pasek wyjazdowy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...forum Medyczne

czwartek, 20 stycznia 2011

Porada nr. 3

Więc teraz najlepsze kosmetyki i biżuteria oraz co powinniście mieć kupione z kosmetyków(oczywiście takie osoby które były kilka razy ss i które są już troszkę doświadczone).

1.Obowiązkowe kosmetyki:


Tusz(nie muszą być 2),błyszczyk lub szminka(ja polecam błyszczyk LUXE),róż na policzki(najlepszy w tym kolorze) i przynajmniej 1 cień (oczywiście nie musisz kupować z LUXE,może być z innego sklepu):




2.Najlepsze kokardki (kwiatki):


3.Najlepsze kolczyki:



4.Najlepsze naszyjniki:




5.Najlepsze okulary:



6.Najlepsze opaski:





7.Inne:


To mniej-więcej wszystko:) Na dzisiaj koniec ale jutro może coś dodam:)  Dobranoc!!!


Porada nr. 2

W dzisiejszej poradzie będzie pokazane jakich najlepiej używać kształtów twarzy:)

1.Kształt twarzy:




2.Oczy:




3.Usta:





4.Brwi:





5.Nos:




To tyle: )  Jeśli chodzi o te nowe nosy to są lepsze od tych poprzednich,ale ja i tak wolę te pierwsze co mam na zdjęciu : ) Tak samo oczy tylko że one się są zbyt ładne ; p  Co myślicie?  Wam się podobają te kształty? Mi bardzo; ) W następnych poradach pokażę wam najlepszy kształt ciała,najlepszą biżuterię i co powinniście mieć z biżuterii i kosmetyków (takie podstawowe).A jeszcze później pokażę najlepsze fryzury a będzie ich całkiem sporo xdd Więc zapraszam i przypominam o komentowaniu postów:)

sobota, 15 stycznia 2011

Mini konkurs:)

Jest Was prawie 10 więc zrobię pierwszy MK. Jest prosty:)

Na zdjęciu macie gwiazdę bez makijażu napiszcie kto to jest :p

Wygrana : 6 sd lub prezent w tej cenie-do wyboru ;]

Ps.Piszcie nicki w komentarzach.






Stylizacja:Selena Gomez.

Dzisiaj zrobię stylizacje na Selenę,piszcie kogo stylizacje mam zrobić następną:)

Strój 1:





Strój 2 :





Makijaż:







Akurat miałam wenę i zrobiłam 2 stylizacje ubrania:) W pierwszej sukienka jest ok ale nie taka sama jak na zdjęciu a reszta jest super.W drugiej stylizacji stroju żakiet mi troszkę nie pasuje ale innego odpowiedniego nie było.Reszta jest ok.W makijażu nie chciało mi się zmieniać fryzury-sorki :) Ale efekt jest śliczny:)
Piszcie czy wam się podoba i jaką następną stylizację mam zrobić :)

niedziela, 9 stycznia 2011

Stylizacja:Agnieszka Chylińska.

Rosalie13579 poprosiła o stylizację na Agnieszke Chylińską.
Piszcie kogo następną stylizację mam zrobić ;p

Makijaż:









Strój:








I teraz dodatkową stylizację Agnieszki PRZED i PO :)






Chyba mi nie wyszło.Zapomniałam przemalować brwi na czarno w poprzednich zdjęciach-sorki :)

Strój-jest niezbyt udany,wzięłam ten ponieważ inne były tylko sukienki i byłoby trochę nudno.
Makijaż-Agnieszka nie umie dobierać kolorów no bo czy żółty z czerwonym jest normalny?
Wzięłam akurat ten makijaż bo jest śmieszny a inne były nudne i takie same jak wszystkie.Dodatkiem jest metamorfoza Agnieszki jaka była kiedyś i jaka jest teraz. Włosy nie są repliką tych na zdjęciu ale mogą być.
Piszcie czy wam się podoba i kogo następną stylizacje mam zrobić :)


piątek, 7 stycznia 2011

andziula958

Tutaj,w komentarzach mogą się wpisywać osoby które zaprosiła na blog andziula958 Przypominam że bierze udział w konkursie na stardollary!!!
Ty też możesz:)
Bierz udział w konkursie na stardollary.

Nowy punkt na blogu:Porady.



Więc od teraz jest nowy punkt na blogu o nazwie 'porady'. Znajdziecie je w etykiecie "Porady."
W poradach będzie pokazane jak się malować,czego nie robić malując się,jak zgrywać kolory przy makijażu i przy ubiorze itd...

_________________________________________________________________________________

1 porada-makijaż:
  • Na początek musisz sobie wybrać byle jaką fryzurę która ma odsłonięte czoło,wtedy łatwiej będzie ci wykonać makijaż.





  • No więc kiedy już wybierzecie fryzurę zaczynacie makijaż.Najlepiej zacząć od pomalowania oka eye linerem.Jeśli ktoś chce może być kredka.

  • Jak już zauważyliście lewe oko jest pomalowane eye linerem a prawe kredką.Jest różnica prawda?No ale teraz czas na cień,ja wybieram kolor fioletowy.I jest najważniejsza zasada malowania cieniem:nie maluj się cieniem pod same brwi!!!



     
  • Widzicie różnicę? Nie można malować pod same brwi.Przepraszam że jest nierówno ale po pierwsze się spieszyłam a po drugie zabrakło mi cienia.Teraz może czas na policzki.Trochę różu zawsze musi być.


  • Róż dodaje tego czegoś ;p To teraz czas na usta:)

    

 
  • Wybór należy do was.Przepraszam ale pomyliłam cienie.W jednym jest jasny fioletowy a w drugim ciemny fioletowy.Mała pomyłka ;) Teraz czas na rzęsy ;]





  • Użyłam 2 tuszy:lekkiego i mocnego.Teraz trzeba dodać fryzurę jaką chcecie chyba że chcecie coś jeszcze dodać do makijażu.Ale ja już makijaż skończyłam.


  • Więc jak widać wzięłam fryzurę dla ss,przykrywa brwi ale makijaż jest widoczny.Teraz czas na dodatki:np. opaska,pieprzyk itd...


  • Dodałam czarną opaskę i kokardę oraz mały pieprzyk pod okiem:) Połączenie koloru cieni może być inne,mogą być trzy kolory cieni-wybór zależy od was.To wy jesteście swoimi stylistkami.Kolor kredki lub eye linera może być inny,kolor szminki może być inny.Kolor różu może być inny(chociaż nie za ciemny bo brzydko wygląda.Już niedługo następna porada a teraz popatrzcie na inną wersję makijażu:




Jest nieco bardziej skomplikowany ale wychodzi super efekt.Próbujcie i piszcie jak wam wychodzi.Napiszcie czy podoba się wam nowy punkt na blogu i czy moje rady wam służą:)

czwartek, 6 stycznia 2011

Pamiętaj.

Pamiętaj,ja oceniam w swoim stylu ale to nie znaczy że masz się przerobić tak jak ja piszę.Ja oceniam dla zabawy i z nudy ;) To że masz złą ocenę to nie znaczy że ja cię nie lubię czy coś.Oceniam po swojemu nie po twojemu.Oceniam tak jak mi się podoba:)

Ocena miley_cyrus_bas.

miley_cyrus_bas



Ogólne wrażenie:

Dużo wpisów w kg,starpunktów też sporo,apartament jest chaotyczny,prezentacja spoko ale mało informacji o sobie,klub z 57 członkami,ogółem nieźle. 7/10

MeDoll:

Widać że starasz się by twoja doll była oryginalna,nie jest ona w moim typie,ponieważ ciemna karnacja,oczy,usta i nos nie przypadły mi do gustu.Fryzura ujdzie.Do ciemnej karnacji dobieraj ciemny kolor włosów,jasny brzydko wygląda.Makijaż jest ok tylko radzę jaśniejszą szminkę:) Ubranie jest bardzo ładne,troszkę mało dodatków ale sukienka i buty ładnie wyglądają,dodaj może jakąś torebeczkę albo kurteczkę i będzie świetnie.Co do twarzy powiem że jest za gruba.Ale to szczegół.  7/10

Apartament(z szafą):

Jak już pisałam jest chaotyczny,radzę już usunąć choinkę.W ogóle jest ok tylko za dużo jest po nawalane.Lepiej kupić podłogę albo sofę i usunąć niepotrzebne przedmioty.Ubrań masz dosyć dużo i są ładne. Nie mam co o nich zbyt wiele do powiedzenia. 6,5/10

Album:

Okładka troszkę zwykła.W środku jest kolorowo ale za wiele nie piszesz,jest tylko data kiedy byłaś 1 i 2 raz superstar i twój image,pare twoich dollek i to wszystko.Brakuje mi tu czegoś o sobie,twoich zainteresowan. Ogólnie jest ok ale powinnaś się bardziej starać. 6/10

Ostatnio wykonana sceneria:

Jest na niej tylko jakiś strój.Chyba stać cię na więcej.
0,5/10

Blog:

Jest.Napisałaś w nim krótko o sobie,kawały,kody i że chętnie kupisz konto.Za wiele tam nie ma ale jest.
4/10

Prezentacja:

 Masz dwa zdania o sobie.Imię i wiek oraz że lubisz nk,stardoll,farmeramę i wiele innych.Kolory zbyt jaskrawe,nie pasują do siebie pod względem ogólnym.Jest twoje zdjęcie i jakieś yymmm...wierszyki czy coś. Są fajne ale na większości prezentacjach są podobne.Postaraj się w to włożyć trochę siebie.Czyli więcej o sobie i własne 'wierszyki' albo powiedzonka czy motto. Ogólnie jest długa ale brakuje mi tego czegoś. 6,5/10

Razem: 37,5 - 2+


70-65-6
64-59-5
58-51-4
50-44-3
43-37-2
36-0-1


Jest dobrze.Jedyne nad czym musisz popracować nad bardziej oryginalnymi sceneriami i prezentacją.Ewentualnie wziąść pod uwagę moje rady w zwiąsku do apartamentu i MeDoll.Blog jet bardzo fajny ale trochę mało ciekawy.Wykaż inicjatywę i postaraj się więcej wpisów dodawać.Zapraszam do poprawy oceny!!!

Stylizacja:Małgosia Socha.

Rosalie13579 prosiła mnie bym wykonała stylizację a'la Małgosia Socha.:)

Makijaż:







Strój:







Chyba nie bardzo mi wyszła ta stylizacja.
Makijaż jeszcze ujdzie ale ubranie trochę...niedopracowane.
A wy jak sądzicie?
Ps. Piszcie kogo następną stylizacje mam zrobić:)